ملکی, حسن and محمدی مهر, مژگان (2012) فرایند ارزشیابی برنامه های درسی. مجله دانشکده پیراپزشکی علوم پزشکی ارتش- پاییز و زمستان 88.
|
Text
journal of paramedicine faculty No.7_split_8.pdf Download (229Kb) | Preview |
Abstract
برنامه ریزی درسی و آموزشی شامل سه مرحله اساسی است: طراحی، اجرا و ارزشیابی در طراحی برنامه درسی و آموزش و گا مهاي مربوط به آن، ارزشیابی حیاتی ترین مرحله طراحی برنامه درسی است، كه در تمام مراحل بایستی انجام گیرد. در اجرای برنامه درسی و آموزشی ارزشیابی نقش بارز و تع یین کننده دارد. علاوه بر اجرای برنامه در سطح وسیع، در سطح کلاس درس نیز آنچه توسط مدرس طراحی شده همزمان با اجرا، مورد قضاوت، بازنگری، تغ ییر و تعدیل قرار مي گیرد. پس از اجرای برنامه نیز ارزشیابی از پیشرفت یادگیرندگان، همچنین ارزشیابی از میزان مفید بودن برنامه اجرا شده انجام مي گیرد.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | WA Public Health |
Divisions: | مجلات دانشگاه > مجله دانشکده پیراپزشکی علوم پزشکی ارتش |
Depositing User: | editor3 Editor3 Editor3 |
Date Deposited: | 20 Aug 2013 07:54 |
Last Modified: | 17 Sep 2013 07:17 |
URI: | http://eprints.ajaums.ac.ir/id/eprint/1519 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |