MenuLeft
MenuLeft
TopLeft   TopRight








BotLeft BotRight

فرایند ارزشیابی برنامه های درسی

ملکی, حسن and محمدی مهر, مژگان (2012) فرایند ارزشیابی برنامه های درسی. مجله دانشکده پیراپزشکی علوم پزشکی ارتش- پاییز و زمستان 88.

[img]
Preview
Text
journal of paramedicine faculty No.7_split_8.pdf

Download (229Kb) | Preview

Abstract

برنامه ریزی درسی و آموزشی شامل سه مرحله اساسی است: طراحی، اجرا و ارزشیابی در طراحی برنامه درسی و آموزش و گا مهاي مربوط به آن، ارزشیابی حیاتی ترین مرحله طراحی برنامه درسی است، كه در تمام مراحل بایستی انجام گیرد. در اجرای برنامه درسی و آموزشی ارزشیابی نقش بارز و تع یین کننده دارد. علاوه بر اجرای برنامه در سطح وسیع، در سطح کلاس درس نیز آنچه توسط مدرس طراحی شده همزمان با اجرا، مورد قضاوت، بازنگری، تغ ییر و تعدیل قرار مي گیرد. پس از اجرای برنامه نیز ارزشیابی از پیشرفت یادگیرندگان، همچنین ارزشیابی از میزان مفید بودن برنامه اجرا شده انجام مي گیرد.

Item Type: Article
Subjects: WA Public Health
Divisions: مجلات دانشگاه > مجله دانشکده پیراپزشکی علوم پزشکی ارتش
Depositing User: editor3 Editor3 Editor3
Date Deposited: 20 Aug 2013 07:54
Last Modified: 17 Sep 2013 07:17
URI: http://eprints.ajaums.ac.ir/id/eprint/1519

Actions (login required)

View Item View Item
MenuLeft
Ajaums Repository is powered by EPrints 3 which is developed by the School of Electronics and Computer Science at the University of Southampton. More information and software credits.
EPrints Logo MenuLeft